Specjalista/ka ds.obsługi klienta (pół etatu w godzinach 13.00-17.00)
Od: OTTO Work ForceMiejsce pracy: Warszawa Wilanów
OTTO Work Force Solutions Sp. z o.o. jest firmą doradczą działającą na rynku HR, posiadającą wieloletnie doświadczenie we wszystkich sektorach biznesu. Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszego zespołu świadczymy wysokiej jakości usługi z zakresu doradztwa personalnego, pracy tymczasowej i outsourcingu.
Dla naszego Klienta, światowego lidera w dziedzinie innowacyjnych produktów i rozwiązań oświetleniowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta (pół etatu w godzinach 13.00-17.00)
Miejsce pracy: Warszawa/Wilanów
Nr ref. SOK/UK/01/2019
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• przyjmowanie, ewidencja i dbałość o terminową i prawidłową realizację zamówień klientów;
• kontakt z klientem poprzez e-mail’e i telefon (praca nie jest związana z telemarketingiem ani pozyskiwaniem zamówień);
• dbałość o uzyskanie jak najwyższego stopnia realizacji zamówień
• działanie w celu minimalizacji kosztów transportu;
• informowanie klientów o: stanie realizacji zamówień, stanach magazynowych, cenach (cennikowych), promocjach, dostępności produktu;
• bieżące monitorowanie stopnia realizacji zamówień oraz informowanie o brakach towaru osób odpowiedzialnych za współpracę z klientami;
• wystawianie niezbędnych dokumentów magazynowych i finansowych (DD, FA, FA KOR), zamykanie faktur;
• terminowe rozpatrywanie reklamacji klientów i wystawianie faktur korygujących
- bieżąca aktualizacja asortymentu wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami dot. asortymentu (np. kody EAN, kody art. klienta, wielkość op. zbiorczego)
- dbanie o prawidłowość cen znajdujących się w cennikach klientów (ceny standardowe, ceny na zatowarowanie, ceny promocyjne),
- bieżące monitorowanie zaległości płatniczych klientów w oparciu o aktualne informacje (raport), kontakt z klientem w ww. zakresie oraz współpraca z działem księgowości;
• aktywny udział w promocjach centralnych i lokalnych;
• realizacja zamówień na materiały reklamowe;
• współpraca z działem logistyki, księgowości i osobami odpowiedzialnymi za klientów;
Od kandydatów oczekujemy:
• możliwość podjęcia pracy w godzinach 13.00-17.00 jako warunek konieczny, od końca stycznia 2019 r.;
• doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta w firmie sprzedającej produkty (nie usługi) minimum 2 lata;
• znajomość programu SAP;
• znajomość języka angielskiego;
• dokładność i dobra organizacja pracy;
Oferujemy:
• ciekawą pracę w firmie o bardzo stabilnej pozycji rynkowej;
• praca z najnowszymi technologiami;
• szkolenia produktowe;
• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
• pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta multisport,
obiady opłacone przez firmę;
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenie.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.