#

Specjalista/-ka ds. obsługi Klienta Linii Lotniczych WizzAir- język czeski

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Specjalista/-ka ds. obsługi Klienta Linii Lotniczych WizzAir- język czeski

Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty nr: StPr/15/5319 z dnia 2015-05-06

Dane dotyczące oferty

Stawka: 14,90 - 15,50
Zmianowość: nie dotyczy
Rodzaj zat.: Umowa zlecenie

Dane dotyczące wymagań

Wymagania: Wymagania: wykształcenie średnie; bardzo dobra znajomość języka czeskiego- warunek konieczny, dobra znajomość języka polskiego; umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach; dyspozycyjność do pracy w godzinach 7:00-23:00 (praca w trybie zmianowym od poniedziałku do niedzieli); wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne; nienaganna dykcja. Opis zadań: obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia); udzielanie wsparcia przy zawieraniu transakcji płatniczych, rezerwacji biletów; udzielanie odpowiedzi na pytania klientów linii lotniczych. Pracodawca oferuje: stabilne warunki wynagrodzenia (14,90zł- 15,50zł brutto/h); pakiet profesjonalnych szkoleń; pracę w firmie, w której liczą się przede wszystkim ludzie; realne szanse na awans w strukturach firmy. Kontakt mailowy: rekrutacja@datacontact.pl
Języki: polski

Dane kontaktowe

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi