Specjalista IT
Miejsce pracy: Kraków- Wsparcie użytkowników w lokalizacji
- Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
- Diagnozowanie problemów dotyczących działania sprzętu biurowego IT i rozwiązywanie ich w określonym zakresie
- Przekazywanie problemów lub incydentów nie leżacych w obszarze wsparcia on-site do kolejnych linii wsparcia
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na dobrą komunikację z użytkownikami (min. B2)
- Bradzo dobra znajomość sprzętu komputerowego PC (desktopy, laptopy) i systemów/aplikacji Microsoft (Win 7 i 10 /MS Office),
- Komunikatywność
- Wysoka kultura osobista
- Mile widziane wykształcenie kierunkowe (IT)
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Samodzielne stanowisko w lokalizacji klienta
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Pakiet szkoleń
- Prywatna opieka w Medicover oraz karta Multisport