W związku z dynamicznym rozwojem firmy szukamy osoby na stanowisko Specjalisty HelpDesk/Administrator IT. Firma zajmuje się outsourcingiem informatycznym - zazrządamy infrastruktura informatyczną firm.
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Odbieranie telefonicznych połączeń, e-maili od klientów
- Rejestrowanie zgłoszeń w systemie helpdesk
- Pomoc użytkownikom w zakresie rozwiązywania problemów związywanych z komputerem oraz urządzeniami peryferyjnymi
- Bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych
- Samodzielne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemu informacyjnego
- Dokumentowanie konfiguracji systemów i oprogramowania
- Monitorowanie wydajności, dostępności i bezpieczeństwa systemów, aplikacji i sieci
- Planowanie aktualizacji i rozwoju systemów, sieci i oprogramowania
- Tworzenie rekomendacji udoskonaleń infrastruktury firmowej
Kandydat aplikujący na wymienione stanowisko powinien spełnić następujące wymagania:
- Doświadczenia w pracy jako Administrator Systemów Windows lub Linux (warunek konieczny)- Znajomość systemu operacyjnego Windows lub Linux na poziomie administratora- Znajomość rozwiązań zarządzania pamięciami masowymi SAN- Zaawansowana znajomość technologii Internetowych obejmująca TCP/IP, DNS, SNMP, HTTP oraz SSL- Praktyczna znajomość technologii sieciowych obejmująca Ethernet, VLAN, listy dostępu, routing oraz zasady bezpieczeństwa- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania złożonych problemów technicznych
Mile widziane:
- Chęć stałego pogłębiania wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
- Dobre umiejętności komunikacji słownej i pisemnej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na komunikację słowną i pisemną.
Zgłoszenia można kierować poprzez formularz inforpraca
- Doświadczenia w pracy jako Administrator Systemów Windows lub Linux (warunek konieczny)
- Znajomość systemu operacyjnego Windows lub Linux na poziomie administratora
- Znajomość rozwiązań zarządzania pamięciami masowymi SAN
- Zaawansowana znajomość technologii Internetowych obejmująca TCP/IP, DNS, SNMP, HTTP oraz SSL
- Praktyczna znajomość technologii sieciowych obejmująca Ethernet, VLAN, listy dostępu, routing oraz zasady bezpieczeństwa
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania złożonych problemów technicznych
Jesteśmy nowoczesnym biurem rachunkowym w Warszawie oferującym komplekso... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.