#

Specjalista Help Desk z językiem szwedzkim

Euvic Sp. z o.o. - pl

44-100 Gliwice, śląskie

Specjalista Help Desk z językiem szwedzkim

Euvic Sp. z o.o. - pl
Euvic – już od kilkunastu lat działamy w obszarze usług informatycznych.

Nasz zespół to dziś ponad 700 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 2000. Pracujemy w 15 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.

Wykorzystujemy przede wszystkim najnowsze technologie Java oraz .Net, nasze projekty to głównie systemy webowe oraz aplikacje mobilne.

Do współpracy zapraszamy zarówno doświadczonych specjalistów IT jak i początkujących pasjonatów technologii informatycznych.
Podstawowe informacje:
Lokalizacja
44-100 Gliwice
Liczba wakatów
5
Minimalne doświadczenie
Bez doświadczenia
Rodzaj umowy
Na czas nieokreślony
Wymiar etatu
Pełny etat
Wynagrodzenie
? - ? / ? (Brutto)

Znasz języki obce, lubisz i cenisz możliwość kontaktów w językach obcych – mamy naprawdę szerokie grono klientów zagranicznych więc możesz u nas pracować w projektach międzynarodowych, szlifować języki i zobaczyć, jak pracuje się w innych kulturach. Ciągle uczysz się i doskonalisz języki lub nowe zagadnienia techniczne? Zapraszamy na konwersacje, szkolenia, webinary!

Euvic – już od ponad dekady działamy w obszarze usług informatycznych.
Nasz zespół to dziś ponad 600 specjalistów, a w całej grupie technologicznej Euvic, która skupia firmy informatyczne z całej Polski - ponad 1800. Pracujemy w 9 siedzibach w Polsce i w 3 poza granicami kraju. Euvic to ponad 150 różnorodnych projektów realizowanych w teamach od kilku do kilkudziesięciu osób.
Wykorzystujemy przede wszystkim najnowsze technologie Java oraz .Net; nasze projekty to głównie systemy webowe oraz aplikacje mobilne. Mówmy o sobie antykorporacja – mimo rozmiarów wciąż działamy jak firma rodzinna i pielęgnujemy jej wartości.

Wymagania:
•bardzo dobra znajomość języka szwedzkiego, umożliwiająca swobodną komunikację zarówno ustną jak i pisemną
•umiejętność pracy z komputerem – pakiet MS Office: Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej

Mile widziane:
• znajomość języka angielskiego
• zainteresowanie zagadnieniami z zakresu IT
• doświadczenie w pracy w dziale IT lub wsparcia użytkowników

Oczekujemy:
• umiejętności pracy z zespołem klienta
• zaangażowania i kreatywności
• miłego usposobienia

Oferujemy:
• pracę w ciekawych, międzynarodowych projektach, w najnowszych technologiach i metodologiach
• profesjonalny system szkoleń wewnętrznych (językowe i techniczne)
• możliwość zdobycia certyfikatów
• bogaty pakiet socjalny ( min. Kartę Benefit MultiSport, pakiet medyczny, czy firmowy sportowy kabriolet )
• elastyczny czas pracy- w tym możliwość pracy zdalnej
• dla zainteresowanych możliwość ciekawych wyjazdów zagranicznych

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi