- poszukiwanie zamówień publicznych sprofilowanych do firmy
- analiza dokumentacji przetargowych
- przygotowywanie kosztorysów przetargowych
- kontakt z zamawiającym
- pozyskiwanie ofert od dostawców i podwykonawców
- obsługa bieżąca prowadzonych inwestycji (składanie i koordynacja zamówień)
- biegła znajomość programów Excel , Word, Norma / Rodos, Auto Cad oraz MS Project
- doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata
- umiejętność tworzenia harmonogramów
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym szybką komunikację z kontrahentami zagranicznymi
- wykształcenie techniczne i doświadczenie na budowie
- organizacja pracy, skrupulatność, chęć samodoskonalenia,
Stale rozwijająca się Firma z ponad 10 letnią historią o ugruntowanej po... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.