Specjalista ds. Zarządzania zamówieniami z j. angielskim i polskim
Cluj-Napoca, Romania Specjalista ds. Zarządzania zamówieniami z j. angielskim i polskim
Cluj-Napoca, Romania
NR REF.: 1075221
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w mieście Cluj-Napoca (Rumunia) szukamy kandydatów na stanowisko Customer Service - Specjalisty ds. zarządzania zamówieniami z językiem angielskim oraz polskim.
Na stanowisku Specjalisty ds. zarządzania zamówieniami do Twoich obowiązków należeć będzie zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientom z portfolio firmy. Do najczęstszych zadań zaliczają się aktywności związane z administracją zamówień klientów, planowanie i koordynowanie zamówień, nadzór nad zgodnością towarów w stosunku do wymogów klienta i praca w systemie SAP. Będziesz również odpowiedzialny za komunikację między klientem a działem sprzedaży, wysyłki, planowania produkcji i zapotrzebowania.
Szukamy kandydatów z biegłą znajomością języka angielskiego i polskiego, którzy mają od trzech do pięciu lat doświadczenia, najlepiej w zbliżonej dziedzinie: Obsługa klienta, Sprzedaż, Logistyka. Dobra znajomość programu Excel jest bardzo pożądana. Ze względu na naturę stanowiska, które wymaga stałego kontaktu z klientami niezbędna jest wysoka komunikatywność i umiejętność koncentracji na potrzebach klienta.
Nasz klient oferuje wysokiej jakości szkolenie zorganizowane za granicą (w Niemczech), możliwość bycia częścią młodej i dynamicznej ekipy, pracę w międzynarodowym środowisku, nowoczesne biuro w doskonałej lokalizacji oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Nie przegap tej oferty! Kliknij na „aplikuj teraz” i prześlij do nas swoje uaktualnione CV w języku angielskim!
Cluj-Napoca, Romania
NR REF.: 1075221
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w mieście Cluj-Napoca (Rumunia) szukamy kandydatów na stanowisko Customer Service - Specjalisty ds. zarządzania zamówieniami z językiem angielskim oraz polskim.
Na stanowisku Specjalisty ds. zarządzania zamówieniami do Twoich obowiązków należeć będzie zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientom z portfolio firmy. Do najczęstszych zadań zaliczają się aktywności związane z administracją zamówień klientów, planowanie i koordynowanie zamówień, nadzór nad zgodnością towarów w stosunku do wymogów klienta i praca w systemie SAP. Będziesz również odpowiedzialny za komunikację między klientem a działem sprzedaży, wysyłki, planowania produkcji i zapotrzebowania.
Szukamy kandydatów z biegłą znajomością języka angielskiego i polskiego, którzy mają od trzech do pięciu lat doświadczenia, najlepiej w zbliżonej dziedzinie: Obsługa klienta, Sprzedaż, Logistyka. Dobra znajomość programu Excel jest bardzo pożądana. Ze względu na naturę stanowiska, które wymaga stałego kontaktu z klientami niezbędna jest wysoka komunikatywność i umiejętność koncentracji na potrzebach klienta.
Nasz klient oferuje wysokiej jakości szkolenie zorganizowane za granicą (w Niemczech), możliwość bycia częścią młodej i dynamicznej ekipy, pracę w międzynarodowym środowisku, nowoczesne biuro w doskonałej lokalizacji oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Nie przegap tej oferty! Kliknij na „aplikuj teraz” i prześlij do nas swoje uaktualnione CV w języku angielskim!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.