Specjalista ds. zarządzania jakością w innowacji (j. angielski) K/M
Miejsce pracy: WarszawaWykształcenie wyższe - fizyka/matematyka/fotonika/administracja; doskonałe umiejętności organizacyjne; samodzielność; odpowiedzialność; umiejętność podejmowania decyzji; umiejętność analitycznego myślenia; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych; rok doświadczenia na stanowisku; zaawansowana znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: tworzenie, ulepszanie, wdrażanie i kontrolowanie procedur w innowacyjnej firmie B+R; tworzenie procedur badawczych, technologicznych i administracyjnych; zarządzanie informacją i obiegiem dokumentów; współpraca z poszczególnymi działami w zakresie obiegu dokumentów; przeprowadzanie audytów wewnętrznych; sporządzanie raportów, analiz i zestawień; przygotowywanie i redagowanie dokumentów; dokumentowanie oraz standaryzacja procesów wewnętrznych; wsparcie administracyjne dla działów B+R; optymalizacja procesów zarządzania jakością w firmie; inicjowanie i tworzenie nowych rozwiązań w obszarze administracji badań; przygotowanie pracowników do kontroli zewnętrznych. Pracodawca oferuje: pracę w dynamicznie rozwijającej się nowoczesnej firmie; dobrą atmosferę pracy; możliwość podnoszenia kwalifikacji; udział w szkoleniach, kursach. Zainteresowane ofertą osoby proszone są o przesyłanie poniżej wymienionych dokumentów aplikacyjnych w języku angielskim na adres e-mail: CV, list motywacyjny, opis dotychczasowego doświadczenia i/lub uzyskanych rezultatów na studiach, oryginalny tekst napisany przez kandydata (minimum jedna strona) na dowolny temat (preferowane: raport, publikacja, może być: opis, opowiadanie czy recenzja), krótka prezentacja (np. w programie PowerPoint) wizji kandydata dotyczącej Jego działalności w firmie, kontakt do dwóch osób mogących zarekomendować kandydata, list polecający kandydata na stanowisko, o które się ubiega (po polsku lub po angielsku), inne dokumenty potwierdzające umiejętności wskazane w wymaganiach.