Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała pracę:
- przeprowadzanie procesów zakupowych zgodnie z wewnętrznymi przepisami Spółki (przygotowanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie zamówień),
- wystawianie i obsługa zapotrzebowani i zamówień,
- monitorowanie zawartych umów i analiza rynku dostawców,
- pogłębianie współpracy z aktualnymi dostawcami oraz poszukiwanie dostawców alternatywnych,
- praca w systemie ERP,
- sporządzanie analiz, raportów i zestawień,
- tworzenie i wdrażanie projektów optymalizujących zakupy,
- współpraca z innymi działami w firmie
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętności negocjacyjne i prowadzenia rozmów handlowych,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność optymalizacji procesu zakupowego pod względem operacyjnym,
- umiejętność pracy w zespole
- szeroko rozwinięte umiejętności analityczne oraz zdolności interpersonalne
Oferujemy:
- stabilne warunku zatrudnienia,
- pracę w młodym zespole,
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń i rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
Informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
W ofercie prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)
Prezentacja firmy
Firma ukryta.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca IT - ERP, Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Logistyka