Do głównych zadań kandydata należeć będzie m.in:
1. Generowanie i dostarczanie zamówień do dostawców
2. Prowadzenie postępowań na zakup materiałów (wraz z przygotowaniem specyfikacji zamówień.
3. Rejestrowanie/monitorowanie realizacji dostaw materiałów od dostawców.
4. Aktualizowanie listy kwalifikowanych dostawców (co najmniej raz w roku dokonywać ich oceny)
1. Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 2 lata,
2. Znajomość rynku branży technicznej,
3. Język angielski - poziom komunikatywny (znajomość w mowie i piśmie)
4. Dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
5. Umiejętność pracy w szybko zmieniających się okolicznościach,
6. Prawo jazdy kat. B
AURATOR Sp. z o.o. wyspecjalizował się w dziedzinie napraw wirują... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.