• monitorowanie rynku przetargów krajowych
• analiza i ocena zasadności udziału w przetargach
• przygotowywanie i koordynowanie dokumentacji przetargowej po stronie oferenta
• współpraca z innymi działami w zakresie opiniowania specyfikacji zamówienia pod względem produktowym, warunków technicznych, realizacji obsługi, zabezpieczeń i gwarancji finansowych
• prowadzenie rejestru przetargów oraz ofert składanych w ramach otrzymanych zamówień
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy
• prowadzenie analiz i efektywności udziału w przetargach
• minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku oraz w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych biegła znajomość ustawy o zamówieniach publicznych i procedur przetargowych, po stronie wykonawcy, oferenta.
• doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność
• biegła obsługa komputera, pakietu MS Office, przeszukiwania stron WWW
• umiejętność przygotowania i prowadzenia prezentacji oferty agencji oraz ofert dla Klientów
• znajomość zagadnień marketingowych oraz związanych z pracą agencji reklamowej
• umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
• zdolności analityczne i umiejętność myślenia strategicznego
• wykształcenie wyższe
• prawo jazdy
• znajomości języka angielskiego
• odporność na stres
Nasza firma działa już od ponad 18 lat,
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.