Zadania / obowiązki:
- analiza i wdrażanie strategii zakupowej;
- wybór dostawców spełniających wymogi techniczno-organizacyjne w swoich kategoriach zgodnie ze strategią zakupową;
- zarządzanie bazą dostawców, w tym identyfikowanie ich ograniczeń i mocnych stron;
- wsparcie w procesie standaryzacji kupowanych części wspólnie z dostawcami;
- wykorzystywanie informacji do poprawy parametrów współpracy z dostawcami;
- audytowanie zakładów dostawców i ocenianie ich możliwości produkcyjnych, logistycznych oraz kupowanego asortymentu;
- wsłuchiwanie się w opinie dostawców oraz proponowanie działań doskonalących współpracę z dostawcami;
- zarządzanie bazą umów ramowych z kluczowymi dostawcami;
Oczekiwania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe (minimum licencjat);
- podstawowa znajomość obsługi pakietu MS Office;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną rozmowę;
- 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- umiejętność prowadzenia negocjacji biznesowych;
- odpowiedzialność, motywacja do rozwoju osobistego;
Firma oferuje:
- rozwój w międzynarodowym środowisku działającym od ponad 20 lat na rynku;
- wsparcie we wdrożeniu w zadania na stanowisku;
- atrakcyjne zarobki i środowisko pracy;
- narzędzia pracy (laptop, telefon);
- stabilną, długofalową współpracę w stałych godzinach;
IDES od 20 lat lider na rynku usług rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych w Polsce, dla swojego klienta z branży Automotive poszukuje kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Kutno
Nr ref.: SZ/G/IDES