Międzynarodowa firma z branży utrzymania ruchu poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Zakupów.
Do głównych zadań wybranej osoby należeć będą między innymi:
-Ścisła współpraca i wsparcie osób odpowiedzialnych za kontrakty w różnych lokalizacjach
-Zarządzanie procesem zakupów w tym: wyborem dostawcy, negocjacjami umów i cen, zarządzaniem procesami przetargowymi, zapewnieniem terminowych dostaw, oceną dostawców
-Opracowanie i zarządzania projektami na poziomie krajowym i lokalnym, tworzenie i wdrażanie planów zakupowych dotyczących projektów i kontraktów
- Poszukiwanie lokalnych dostawców, uczestnictwo w negocjacjach cen
- Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań dla procesu zamówień, ścisła współpraca z osobami z innych zespołów
- Wdrażanie procedur Grupy w procesie zakupowym w Polsce, implementacja ulepszeń w polityce zakupów w całej Grupie; współpraca z osobami odpowiedzialnymi za zakupy na poziomie Grupy
- Odpowiedzialność za relacje z dostawcami
- Współpraca z działem finansów w procesie zatwierdzenia dokumentacji związanej z zakupami
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość branży technicznego utrzymania ruchu będzie dużym atutem
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne, umiejętność tworzenia prezentacji, doskonałe zdolności komunikacyjne
- Umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- Doskonałe zdolności organizacyjne, umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
Maintpartner świadczy usługi w zakresie utrzymania ruchu, eksploatacji i... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.