#

Specjalista ds. zakupów

Budimex S.A.

Bogatynia, dolnośląskie

Budimex S.A.

Specjalista ds. zakupów

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • przygotowanie zapytań ofertowych i kompletacja ofert ,
  • prowadzenie procesu zbierania ofert,
  • negocjacje warunków techniczno-handlowych z potencjalnymi podwykonawcami,
  • przygotowanie tabel porównawczych,
  • nadzorowanie uzgodnionych warunków zakupów i usług na optymalnym poziomie kosztów, jakości i terminowości,
  • opracowanie i przygotowanie dokumentacji zakupowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (preferowane techniczne),
  • min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • dyspozycyjności,
  • samodzielności i kreatywności,
  • bardzo dobrej znajomości MS Office,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • znajomości rynku budownictwa przemysłowego i energetycznego.

Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
  • opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe),
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji naciskając
przycisk aplikuj znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Budimex S.A. Budimex S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi