Opis stanowiska pracy

MARBET Spółka z o.o. to firma produkcyjna z ponad 39-letnią tradycją, działająca w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych i mebli. Większość produktów opartych jest na technologii spienionego polistyrenu, który ma wszechstronne zastosowanie. Nowoczesne rozwiązania pozwalają nam na produkcję bezpieczną dla środowiska naturalnego.

 

Od osoby zatrudnionej na tym stanowisku oczekiwać będziemy:

  • wykształcenia wyższego o profilu technicznym lub ekonomicznym;
  • znajomości zagadnień związanych z obszarem zakupów, logistyki oraz doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;
  • umiejętności przeprowadzania rozmów handlowych o charakterze negocjacyjnym i opanowania zasad komunikacji międzyludzkiej w globalnym środowisku pracy;
  • umiejętności samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji;
  • rozwiniętych umiejętności organizacyjnych i analitycznych (planowania, koordynacji działań, analizy ekonomicznej własnych decyzji);
  • orientacji marketingowej na swoje obowiązki - w szczególności świadomości celów i narzędzi, którymi można się posługiwać w obszarze zakupów;
  • znajomości rynku dostawców branży meblowej i przerobu tworzyw sztucznych w szczególności EPS;
  • komunikatywności, kreatywności, sumienności, dokładności i umiejętności zarządzania projektami;
  • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie bardzo dobrym;
  • dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • gotowości do odbywania podróży służbowych;
  • prawa jazdy kategorii B.

 

Opis stanowiska pracy:

  • udział w tworzeniu oraz realizacji strategii zakupowej firmy w wyznaczonym obszarze (podległej kategorii);
  • sporządzanie analiz rynków, trendów cenowych, poszukiwanie możliwości optymalizacji, obniżania kosztów zakupów, pozyskiwania nowych dostawców;
  • monitoring najnowszych rozwiązań w zakresie komponentów i surowców;
  • technologii i procesów, które mogą być wykorzystywane w produkcji wyrobów przedsiębiorstwa;
  • gromadzenie i weryfikacja informacji na temat potencjalnych dostawców i ich ofert;
  • udział w tworzeniu i zarządzaniu bazą danych o dostawcach;
  • utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami;
  • wybór dostawców, negocjowanie warunków dostaw;
  • okresowa ocena współpracy przedsiębiorstwa z dostawcą;
  • praca w oparciu o standardy i wskaźniki obowiązujące w firmie.

 

Oferujemy:

  • możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji;
  • stabilne zatrudnienie;
  • pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe.

Prezentacja firmy

Firma Marbet z powodzeniem działa na rynku już od 35 lat z całkowicie po... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Logistyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi