Przedsiębiorstwo Specol Sp. z o.o. jest jednym z największych polskich producentów szerokiej gamy środków smarnych, płynów eksploatacyjnych i specyfików naftowych dla motoryzacji i przemysłu. Firma powstała i działa na rynku od 2002 roku.
Firma zatrudni pracownika na stanowisko specjalista ds. zakupów. Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
1. pozyskiwanie ofert oraz realizację zamówień krajowych i zagranicznych oraz utrzymanie na właściwym poziomie planów zamówień,
2. utrzymywanie profesjonalnych relacji z dostawcami,
3. uczestnictwo w negocjacjach z kluczowymi dostawcami,
4. samodzielne identyfikowanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi dostawcami,
5. wsparcie działu handlowego w zakresie promocji produktów i sprzedaży do wybranych klientów,
6. koordynowanie i/lub zarządzanie wdrożeniem akcji marketingowych kierowanych do wybranej grupy docelowej,
7. organizację własnego stanowiska pracy,
8. przygotowywanie raportów i analiz porównawczych dokonanych zakupów na potrzeby zarządu.
Wymagania
1. wykształcenie wyższe preferowane(techniczne lub chemiczne),
2. doświadczenie w zakupach bezpośrednio produkcyjnych,
3. biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
4. bardzo dobra znajomość pakietu MS Office ( szczególnie Excel),
5. umiejętność optymalizacji kosztów,
6. wiedza z zakresu wskaźników i procedur zakupowych,
7. umiejętność ustalania priorytetów, analitycznego myślenia, samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność, energia i dynamizm w działaniu,
8. wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne.
Oferujemy
- ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- ambitne i odpowiedzialne zadania,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- przyjazną, życzliwą atmosferę w pracy,
Przedsiębiorstwo Specol Sp. z o.o. jest jednym z największych pol... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.