Opis stanowiska pracy

Poszukujemy pracowników, którzy chcieliby uczestniczyć w rozwoju naszej firmy

i pracować w Zespole ds. zakupów na stanowisku:

Specjalista ds. zakupów strategicznych

 

Pracownikom oferujemy:

  • zdobycie doświadczenia w jednej z czołowych firm produkujących aparaturę kontrolno-pomiarową,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • kwartalną premię uznaniową,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • szkolenia, kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • przyjazną atmosferę i wsparcie na każdym etapie pracy w Lumel S.A.

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie średnie elektrotechniczne, mile widziane wyższe (logistyka, zarządzanie),
  • dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość jęz. niemieckiego,
  • efektywność i dobra organizacja pracy własnej,
  • zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie w zakresie logistyki i zakupów,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość systemu SAP.

 

Specjalista ds. zakupów strategicznych odpowiada za:

  • zamawianie materiałów i kontrolę stanów magazynowych w oparciu o plany produkcyjne,
  • wyszukiwanie nowych kooperantów oraz współpracę z obecnymi dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
  • negocjowanie cen oraz warunków dostaw materiałów i usług,
  • prowadzenie audytów oraz ocen okresowych dostawców,
  • organizowanie transportu oraz odpraw celnych,
  • prowadzenie dokumentacji zakupowej.

 

Prezentacja firmy

LUMEL S.A. – należymy do czołowych europejskich producentów urząd... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Logistyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi