Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: ŚwidnikObowiązki:
- poszukiwanie nowych, alternatywnych i konkurencyjnych źródeł dostaw,
- przygotowywanie oraz analiza zapytań ofertowych,
- rozwój bazy oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi dostawcami firmy,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- monitorowanie realizacji zamówień i dostaw.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub/i ekonomiczne),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową,
- mile wdziane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji w obszarze zakupów,
- znajomość systemu SAP będzie dużym atutem,
- doskonałe umiejętności analityczne,
- operatywność i skuteczność działania pod presją czasu,
- komunikatywność i asertywność,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- umowę o pracę tymczasową na pełen etat,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.