Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku.
W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
Specjalista ds. zakupów i sprzedaży z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: GdańskObecnie dla naszego Klienta międzynarodowego centrum biznesowego cieszącego się stabilną pozycją na rynku poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów i sprzedaży z językiem niemieckim
Lokalizacja: Wojewódźtwo Kujawsko -Pomorskie
Opis stanowiska:
- Budowanie oraz utrzymanie relacji handlowych z nowymi i dotychczasowymi kontrahentami firmy
- Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych według opracowanych standardów firmy
- Uaktualnianie baz danych klientów
- Analizowanie rynku oraz monitorowanie działań konkurencji
- Przyczynianie się do ustanowienia najlepszych praktyk handlowych, obniżanie kosztów zakupów i zmniejszanie ilości dostawców
- Obsługa zapytań zakupowych klientów
- Realizowanie strategi poprawy dla efektywności skuteczności procesów i systemów zakupów
- Utrzymywanie kontaktów z odpowiednimi dostawcami i klientami
- Przeprowadzanie analizy trendów dotyczących wymagań klientów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Minumum 1-2 lata doświadczenia w przynamniej jednej z branż : zakupów, sprzedaży, finansów.
- Umiejętność analizowania, diagnozowania, i priorytetyzowania prac i wyników a także podejmowania właściwych wyborów i decyzji w opraciu o przeprowadzoną analizę
- Wysoko rozwinięte umiejętnosci negocjacyjne oraz handlowe
- Umiejętność rozwiązywania problemów w trakcie ich eskalacji
- Umiejetność planowania i zarządzania własną pracą
- Wysoka dokładność i dbałość o szczegóły
- Umiejętność skutecznego komunikowania się zarówno w mowie i piśmie z klientami, współpracownikami oraz podwładnymi
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Umiejętność pracy w zspole
- Znajomość MS Office, MS Excel
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwijania umiejętności poprzez liczne szkolenia
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- Bardzo atrakcyjne bonusy i dodatki
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV: Aplikuj
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.