Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów i logistyki (m/k)
Miejsce pracy: WrocławObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupami,
- utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcami,
- zapytania ofertowe do dostawców, analiza ofert i wybór dostawców,
- prowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcami,
- zapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych, w tym transportu,
- obsługa i archiwizacja procesu reklamacji,
- inicjowanie działań obniżających koszt surowców,
- tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji,
- nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów,
- przeprowadzenie przetargów na dostawy towarów i usług,
- kompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawców.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- 3 lata doświadczenia w dziale zakupów,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w prowadzeniu negocjacji w obszarze zakupów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność realizacji zadań w określonym czasie,
- odporność na stres,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość systemu ERP,
- gotowość do wyjazdów służbowych (negocjacje, audyty).
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- interesujące i różnorodne zadania na stanowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- stabilność zatrudnienia w firmie z ugruntowaną pozycją,
- dodatkowe benefity.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.