W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds.zakupów - branża logistyczna
Miejsce pracy: cały regionDla naszego Klienta, znanej, międzynarodowej marki z branży logistycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds.zakupów - branża logistyczna
Miejsce pracy: Wronki
Główne zadania na tym stanowisku:
- Rozwijanie możliwości przewozowych, poprzez pozyskiwanie nowych podwykonawców
- Analiza kosztów procesów logistycznych
- Zawieranie umów na usługi logistyczne zgodnie z procedurami i polityką firmy
- Zadania związane z zapytaniami ofertowymi
- Negocjacje z podwykonawcami
- Udział w corocznych przetargach logistycznych
- Cykliczne raportowanie do przełożonego (Managera liniowego)
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - 2 lata
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Wykształcenie wyższe w obszarze logistyki - mile widziane
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy - Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, szczególnie MS Excel i Power Point
Korzyści:
- Praca w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
- Samodzielne stanowisko
- Rozwijające, ambitne zadania
- Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę
- Dostęp do nowych technologii
- Atrakcyjne wynagrodzenie + premie
- Bogaty pakiet benefitów ( m. in. karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, dopłaty do wypoczynku, karty Sodexo itp.)