#

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

InPost S.A.

Kraków, małopolskie

InPost S.A.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Kraków

Czego możesz oczekiwać od nas:

  • partnerskiej współpracy, która jest dla nas największą wartością,
  • atrakcyjnego systemu motywacyjnego,
  • elastycznego grafiku pracy - praca zmianowa: od poniedziałku do piątku między 7.00–22.00, w soboty między 8.00-20.00 oraz niedziele między 8.00-16:00,
  • stabilnej pracy w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwości poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych,
  • szkoleń, które pomogą Ci czerpać satysfakcję z zajmowanego stanowiska,
  • możliwość korzystania z benefitów takich jak karta Multisport i opieka medyczna,
  • wspólnego celebrowania wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych jak np. Dzień Dziecka czy Dzień Kuriera.

Co będzie należeć do Twoich zadań:

  • obsługa połączeń przychodzących – telefoniczne zgłoszenia od klientów,
  • udzielanie klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów i usług,
  • współpraca z innymi działami w firmie,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Czego potrzebujemy od Ciebie:

  • braku oporu przez rozmową z klientem oraz chęci wspierania go na co dzień,
  • dobrej dykcji,
  • łatwości w nawiązywaniu relacji z innymi oraz chęci pracy w zespole,
  • otwartości na nowe doświadczenia i poczucia humoru,
  • umiejętności sprawnego posługiwania się komputerem i aplikacjami biurowymi,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, ale nie jest wymagane – wszystkiego Cię nauczymy!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
InPost S.A. InPost S.A. InPost S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi