#

Specjalista ds. wsparcia technicznego

Aiut Sp. z o.o.

Gliwice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Aiut jest firma inżynierską która przez 25 lat zrealizowała ponad 300 projektów technicznych w obszarze automatyki, robotyki, telemetrii i informatyki w 45 krajach całego świata. Bazując na doświadczeniu naszych ekspertów nieustannie doskonalimy nasze produkty i organizację. Mamy ambicję być najlepszym w tym co robimy i poszukujemy specjalistów, którzy podzielą naszą pasję dostarczania najwyższej jakości rozwiązań technologicznych AIUT na rynkach globalnych.

Jeśli lubisz się uczyć, chcesz żeby praca była Twoją pasją, masz aspiracje brać udział w ambitnych projektach i wraz z doświadczonymi kolegami rozwijać najnowsze technologie, to zgłoś się - szukamy właśnie Ciebie!

 Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie od klientów zgłoszeń (telefonicznie/mailowo) dot. funkcjonowania urządzeń i systemów telemetrycznych
  • udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów klientów dot. prostych trudności technicznych
  • przekazywanie zleceń serwisowych regionalnym serwisantom
  • zdalne wsparcie interwencji serwisowych na obiektach (wsparcie serwisantów obiektowych)
  • nadzorowanie działania urządzeń w systemach telemetrycznych oraz monitorowanie prawidłowości pracy tych systemów
  • konfigurowanie urządzeń u w systemie telemetrycznym
  • zdalne wsparcie specjalistów realizujących wdrożeniowe projekty telemetryczne dla klientów w kraju i zagranicą
  • udział w dostosowywaniu systemów telemetrycznych do wymagań klienta

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenia, umiejętności i posiadanych kompetencji oraz pakiet świadczeń dodatkowych
  • pracę z wykorzystaniem najnowszego sprzętu i oprogramowania
  • stabilne warunki zatrudnienia i elastyczny czas pracy
  • możliwość udziału w przedsięwzięciach realizowanych dla największych firm paliwowych w Polsce i na świecie

Wymagania

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • gotowość do pracy zmianowej
  • umiejętność uczenia się i chęć do nauki
  • zainteresowanie informatyką i ogólne rozeznanie w zagadnieniach technicznych
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego (w mowie i piśmie)
  • systematyczność i dokładność wykonywanej pracy
  • komunikatywność i znajomość zasad komunikacji formalnej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • odporność na stres

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w kontakcie z klientem
  • wykształcenie wyższe techniczne
  • komunikatywna znajomość j. rosyjskiego

Prezentacja firmy

Firma AIUT Sp. z o.o. została założona w 1991 roku w Gliwicach. P... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca IT - Kontrola jakości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi