#

Specjalista ds.wsparcia technicznego z językiem niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds.wsparcia technicznego z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Katowice
7-6-59153

Naszym klientem jest centrum IT firmy o zasięgu globalnym. W związku z rozwojem struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim.

Miejsce pracy: Katowice

Główne obowiązki na stanowisku:
- wsparcie klientów wewnętrznych w rozwiązywaniu problemów i wątpliwości związanych z infrastrukturą IT,
- rozwiązywanie problemów w ramach 1. linii wsparcia,
- kierowanie zgłoszeń do 2. linii wsparcia,
- śledzenie przebiegu rozwiązywania zgłoszeń i dokumentowanie postępu prac.

Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą Klienta,
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - w mowie i piśmie,
- dobry poziom języka angielskiego,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań.

Korzyści:
- atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o pakiet korzyści pozapłacowych,
- praca w międzynarodowym środowisku,
- dostęp do szkoleń (w tym certyfikowanych - finansowane przez pracodawce),
- realne możliwości rozwoju w ramach struktur centrum i stanowisk z obszaru IT.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi