Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa
Za co będziesz odpowiedzialny?
- analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących sprzętu oraz oprogramowania - telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów technicznych - rejestrowanie, klasyfikowanie oraz obsługa nadchodzących zgłoszeń - współpraca z innymi działami w firmie
Czego oczekujemy?
- bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego i angielskiego - znajomości środowiska Microsoft / Mac - doświadczenia w technicznej obsłudze klienta - znajomość systemu CRM będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z naszym klientem - atrakcyjne wynagrodzenie - możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej, międzynarodowej firmie - pakiet benefitów
Numer referencyjny: SWTh/12/2018/wa2/am
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?