#

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży - Opole

Netgis Sp. z o.o.

Opole, opolskie

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona, będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie spotkań drogą telefoniczną w wybranych podmiotach, ustalanie terminów spotkań dla handlowca, budowanie bazy klientów, obsługę korespondencji mailowej. Uwaga! – To nie jest żadna sprzedaż telefoniczna, jedynie uzyskanie zgody oraz ustalenie daty spotkania dotyczącego oprogramowania IT. Spora część pracy wiąże się z wykonywaniem połączeń telefonicznych, jednak absolutnie nie można utożsamiać obowiązków z pracą w call center. To także nie jest oferta "śmieciowa" za 5-6 zł/godzina, jakich niestety obecnie bardzo dużo.

U nas możesz liczyć na:
-pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ustabilizowanej sytuacji rynkowo – finansowej,
-pracę w młodym zespole oraz dobrą atmosferę w pracy,
-możliwość zdobycia/poszerzenia doświadczenia w obszarze obsługi klienta oraz sprzedaży,
-umowę zlecenie (możliwość zamiany na umowę o pracę po pełnym wdrożeniu),
-dodatki premiowe za dobre wykonywanie swoich obowiązków.

Wymagania

-wysokie umiejętności interpersonalne oraz kultura osobista,
-umiejętność prowadzenia swobodnie rozmów telefonicznych na odpowiednio wysokim poziomie,
-otwartość na nowe wyzwania, kreatywność,
-obsługa podstawowa pakietu Office,
-bardzo dobra organizacji pracy własnej,
-umiejętność swobodnego działania na kilku obszarach tematycznych jednocześnie,
-dokładność oraz zaangażowanie,
-umiejętność pracy w zespole.

Prezentacja firmy

Netgis sp. z o.o. jest nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się fi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/05/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Premie, dodatki:
Tak
Branża / kategoria:
Praca IT - Sprzedaż

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi