#

Specjalista ds. Wsparcia Serwisu

Sygnity S.A.

Wrocław, dolnośląskie

Sygnity S.A.

Specjalista ds. Wsparcia Serwisu

Miejsce pracy: Wrocław

Sygnity to wiodący polski dostawca rozwiązań informatycznych. Na rynku działamy już od 1991 roku. Oferujemy pełen zakres usług informatycznych i kompleksową obsługę w ośmiu kluczowych sektorach gospodarki. Nasze rozwiązania stosuje większość banków w Polsce, wszystkie najważniejsze urzędy państwowe oraz największe koncerny energetyczne. Posiadamy biura w 15 miastach w Polsce.

Kto tworzy Sygnity?
Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy!

Chcesz stać się częścią czołowej firmy w branży IT?
Szukamy ludzi z pasją, którzy nie boją się nowych wyzwań i chcą stać się częścią firmy kochającej branżę IT. Jeśli jesteś profesjonalistą IT - wykorzystaj w pełni swoje umiejętności, podejmij zupełnie nowe wyzwania i kontynuuj swoją karierę zawodową w Sygnity - firmie, która tworzy rozwiązania dla największych!

Szukamy Specjalisty ds. Wsparcia Serwisu, aplikuj do nas jeśli:

  • Chcesz pracować przy innowacyjnych projektach dla największych firm,
  • W swojej codziennej pracy chcesz wykorzystywać najnowsze technologie,
  • Zależy Ci na ciągłym rozwoju i poznawaniu nowości technologicznych,
  • Masz serce do IT,
  • Cenisz sobie pracę z ludźmi w przyjaznej atmosferze.

A dodatkowo:

 

  • Posiadasz wykształcenie wyższe informatyczne,
  • Masz minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Posiadasz znajomość procesów i narzędzi wykorzystywanych w organizacjach wsparcia HelpDesk
  • Cechujesz się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi

 

U nas będziesz:

  • Koordynował, kontrolował i monitorował przebieg procesu serwisowego realizowanego zgodnie z umowa serwisową,
  • Eskalował zadania związane z realizacją zgłoszeń serwisowych,
  • Realizował raporty z usługi serwisu,
  • Bezpośrednio kontaktował się z koordynatorem Serwisu po stronie Klienta,
  • Analizował i weryfikował zaproponowane rozwiązania oraz opracowywał procedury serwisowe,
  • Pomagał w rozwiązywaniu, diagnozowaniu i usuwaniu awarii,
  • Wspierał merytorycznie pozostałych członków zespołu.

Z nami zyskasz:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Rozwój kompetencji w organizacji, która świadomie zarządza swoim know-how, aby stale doskonalić oferowany na rynku portfel produktów i usług,
  • Atrakcyjne warunki finansowe,
  • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole ekspertów, chętnie dzielących się wiedzą.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi