AKE Robotics powstało z pasji do tworzenia nowych, często unikalnych rozwiązań technologicznych w obszarze stanowisk zrobotyzowanych. Nasi Klienci należą do najbardziej wymagających i wysoko zaawansowanych technologicznie firm oraz koncernów międzynarodowych, w tym z branży motoryzacyjnej. Dlatego też każde zlecenie postrzegamy jako szansę na realny udział w dalszym rozwoju technologicznym naszych Klientów, a robotyzację traktujemy bardzo poważnie. Takie podejście wymaga często nieszablonowego myślenia już w fazie przygotowania koncepcji, rzetelnej wiedzy na etapie projektowania oraz odpowiedzialności przy dostawie, montażu i uruchamianiu oferowanych przez nas rozwiązań.
Mocną pozycję rynkową oraz stały wzrost zawdzięczamy ludziom pełnym pasji i zaangażowania. Nasz Zespół to ludzie odważni i wychodzący z inicjatywą, którzy są otwarci na bieżącą komunikację i współpracę. Cenimy sobie pracę w środowisku eksperckim, w którym szukanie nowych rozwiązań należy do codzienności. Czerpiemy radość z tego co robimy, stąd wiemy, co to poczucie humoru i dobra atmosfera.
Jeśli czujesz, że w tym opisie jest coś, co współgra z Twoimi potrzebami, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – dalej się rozwijamy! Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. Wsparcia Projektów
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za organizację podróży służbowych pracowników oraz zapewnienie bieżącego wsparcia Zespołowi AKE Robotics podczas pobytów zagranicznych w zakresie organizacji przejazdów, noclegów, eventów firmowych i innych. Praca będzie od Ciebie wymagać dużej elastyczności oraz umiejętności dostosowania się do zmiennych uwarunkować projektowych, a także silnego ukierunkowania na szukanie niestandardowych i innowacyjnych rozwiązań.
Jeśli spełniasz się między innymi w:
- planowaniu i organizacji podróży służbowych pracowników oraz informowaniu pracowników o nieprzewidzianych zdarzeniach z nimi związanych
- obsłudze logistycznej i organizacji zaplecza socjalnego w miejscach prowadzonych projektów (organizacja przejazdów, przelotów, noclegów, eventów firmowych, itp.)
- obsłudze procesu zakwaterowania i transportu pracowników (poszukiwanie i wybór najkorzystniejszych ofert na wynajem mieszkań dla pracowników, negocjowanie umów)
- weryfikacji i optymalizacji warunków współpracy z partnerami i dostawcami usług transportowych, hotelowych oraz innych (związanych z pobytem pracowników w podróżach służbowych)
- bieżącej współpracy z Kierownikami Projektów w obrębie dostosowania harmonogramów podróży i zakwaterowania do potrzeb projektowych
- przygotowywaniu zestawień i raportów na potrzeby planowania projektowego
- bieżącej kontroli jakości dostarczanych usług poprzez badanie satysfakcji pracowników
I ponadto posiadasz:
- Wykształcenie wyższe: Zarządzanie, Wychowanie Fizyczne w specjalnościach związanych z turystyką lub pokrewne
- Minimum 2 lata doświadczenia w organizacji i obsłudze ruchu turystycznego, wycieczek, podróży służbowych i eventów
- Wiedzę dotyczącą międzynarodowych wymagań i warunków podróży (wizy, paszporty, szczepienia)
- Wiedzę z zakresu wdrażania i rozwoju procedur organizacyjnych oraz prowadzenia projektów – będzie atutem
- Prawo jazdy kat. B
- Biegłą umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
- Angielski – bardzo dobry w mowie i w piśmie
- Każdy dodatkowy język na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – będzie atutem
- Uprawnienia pilota wycieczek – będzie atutem
To z chęcią zaoferujemy Tobie:
▪ umowę o pracę na pełny etat ▪ niezbędne narzędzia do pracy (laptop i telefon komórkowy) ▪ pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe ▪ szkolenia językowe i inne ▪ darmową pomoc prawną ▪ nowoczesną przestrzeń biurową ▪ bony na święta ▪ świeżą kawę, owoce i słodycze, a w sezonie wspólne grillowanie :)
Jeśli chcesz dołączyć do Zespołu AKE – aplikuj i dowiedz się więcej.