#

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. hiszpańskim i j. angielskim

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. hiszpańskim i j. angielskim

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania: wykształcenie minimum średnie, preferowane techniczne lub informatyczne - doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku hiszpańskim (poziom C1, ew. B2) warunek konieczny - dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2, ew. B1+) warunek konieczny - gotowość do pracy w systemie zmianowym (również noce) - zorientowanie na potrzeby Klientów i cel - wysoka kultura osobista, zwłaszcza w rozmowach telefonicznych - podstawowa wiedza dotycząca budowy komputera, umiejętności diagnozy problemów - mile widziana wiedza dotycząca serwisu sprzętu komputerowego. Obowiązki: - udzielanie wsparcia technicznego i/lub rejestracja zgłoszeń serwisowych - odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych, odpowiadanie na wiadomości mailowe - pomoc w rozwiązywaniu problemów Klientów, doradztwo - współpraca z innymi pracownikami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi - wprowadzanie raportów w aplikacji dotyczącej obsługi klienta (uzupełnianie bazy, sporządzanie raportów). Pracodawca oferuje: pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie i wypadkowe - atrakcyjne wynagrodzenie - wielokulturowe środowisko pracy - udział w tworzeniu nowych struktur firmy - szkolenia projektowe. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: z podaniem nr ref.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi