#

Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego

HRK S.A.

Kraków, małopolskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z sektora SSC/BPO, poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznegoMiejsce pracy: Kraków

Zadania:

  • Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta niemieckojęzycznego
  •  Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
  • Analiza potrzeb klienta i rozwiązywanie ewentualnych problemów
  • Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nachodzących zgłoszeń
  • Odpowiadanie na zapytania związane z płatnościami, kwestami logistycznymi lub technicznymi

Wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym – min. C
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym – min. B
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klient
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Office
  • Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w międzynarodowym środowisku
  • Stały dostęp do szkoleń i bazy wiedzy ekspertów
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania swojej ścieżki kariery
  • Udział w ciekawych i zaawansowanych projektach w strukturach globalnych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o prac
  • Pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MultiSport
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi