#

Specjalista ds. wsparcia klienta bankowego (Client Onboarding Analyst)

Harvey Nash Technology Sp. z o.o.

10-001 Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta, jednego z największych banków inwestycyjnych na świecie szukamy pracownika na stanowisko Client Onboarding Analyst.

Zadania:

  • Zakładanie oraz modyfikacja instrumentów finansowych
  • Wsparcie przed- i potransakcyjne wydarzeń korporacyjnych
  • Efektywna funkcja wprowadzania i autoryzowania danych
  • Udział w testach, projektach i telekonferencjach
  • Praca w systemie zmianowym, mająca na celu wsparcie rynków zagranicznych
  • Współpraca z pracownikami z innych regionów na poziomie globalnym w celu rozwiązywania problemów
  • Zrozumienie globalnych procedur, mające na celu wsparcie innych rynków poza standardowymi godzinami

Wymagania

  • Dobra znajomosc jezyka angielskiego
  • Znajomosc MS Office
  • Doswiadczenie/wyksztalcenie w finansach/ekonomii/bankowosci

Prezentacja firmy

Harvey Nash Technology to spółka należąca do globalnej Grupy Harv... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Wynagrodzenie
3 000PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Bankowość, Praca Finanse, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi