#

Specjalista ds. Wsparcia IT z językiem niemieckim (1 linia)

Hays Poland

Gliwice, śląskie

Hays Poland

Specjalista ds. Wsparcia IT z językiem niemieckim (1 linia)

Gliwice
Specjalista ds. Wsparcia IT z językiem niemieckim (1 linia)
Gliwice
NR REF.: 1088102

Dla naszego Klienta, globalnego dostawcy energii elektrycznej i największego producenta ciepła, poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem w zakresie 1 Linii Wsparcia IT.

Na tym stanowisku pracownik jest odpowiedzialny zaobsługę zapytań klienta wewnętrznego, analizę i zdalne rozwiązywanie prostych i bardziej złożonych problemów, identyfikację, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Pracownik będzie brał udział również w innych projektach oraz będzie miał możliwość przyczynienia się do ciągłego doskonalenia codziennej pracy.

Od kandydatów oczekujemybardzo dobrej znajomości języków obcych – przede wszystkim języka angielskiego (minimum B2) oraz angielskiego (B2/C1)/. Wcześniejsze doświadczenie/edukacja lub zainteresowanie kwestiami technicznymi będzie dużym atutem. Poszukujemy osób komunikatywnych, nastawionych na klienta oraz proaktywnych.

Nasz Klient oferujemożliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku, szanse rozwoju zawodowego oraz bardzo dobrą atmosferę pracy. Firma zapewnia atrakcyjne wynagrodzenie – adekwatne do umiejętności oraz doświadczenia kandydata, pełne wdrożenie, a także bogaty pakiet benefitów.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi