Specjalista ds. wsparcia IT (Helpdesk)
Miejsce pracy: MielecCzym będziesz się zajmował?
- Rozwiązywaniem problemów technicznych i odpowiadaniem na pytania użytkowników w ramach wsparcia wewnętrznego i zewnętrznego
- Zapewnieniem użytkownikom zdalnego korzystania z obsługi urządzeń mobilnych, w tym korzystanie z VPN
- Obsługą urządzeń przenośnych (pamięć USB)
- Obsługą zgłoszeń i rozwiązywanie problemów w zakresie sieci LAN
- Informowaniem użytkowników o przestojach w dostępie do usług i prowadzonych czynnościach serwisowych w środowisku IT
Nasze wymagania:
- Podstawowa wiedza na temat systemów operacyjnych Microsoft
- Doświadczenie w obsłudze programów Microsoft Outlook i pakietu Microsoft Office Suite
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w zakresie obsługi sieci VPN/zdalnego dostępu/konfiguracji środowiska sieciowego
- Doświadczenie w obsłudze urządzeń mobilnych
- Środowiska sieciowe, w tym bezprzewodowe
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
Co otrzymasz?
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover
- Dofinansowanie do karty sportowej Multisport
- Pakiet szkoleń