#

Specjalista ds. wsparcia eksportu (j.niemiecki)

Ridex Sp. z o.o. Sp. k.

Poznań, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

  • obsługa aktualnych klientów zagranicznych oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
  • stała współpraca z Eksport Manager-ami pracującymi w terenie oraz agentami zagranicznymi,
  • pozyskiwanie nowych kontaktów,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • potwierdzanie zamówień oraz wprowadzanie ich do systemu,
  • koordynacja procesów dostaw do klienta,
  • sporadyczne wizyty u klienta

Wymagania

  • biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, mile widziana angielskiego (co najmniej poziom podstawy),
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów biznesowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy

 

  • rozwojową oraz atrakcyjną pracę,
  • stałe zatrudnienie,
  • 80% pracy w biurze w Tarnowie Podgórnym, 20% wyjazdy służbowe do klientów,
  • możliwość zdobycia niepowtarzalnych doświadczeń zawodowych,
  • miłą atmosferę miejsca pracy,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • ubezpieczenie i kartę Multisport

 

Prezentacja firmy

Ridex Sp. z o.o. Sp.k. istnieje od 1991 roku. Specjalizujemy się w ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Administracja biurowa, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi