Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
obsługa aktualnych klientów zagranicznych oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
stała współpraca z Eksport Manager-ami pracującymi w terenie oraz agentami zagranicznymi,
pozyskiwanie nowych kontaktów,
przygotowywanie ofert handlowych,
potwierdzanie zamówień oraz wprowadzanie ich do systemu,
koordynacja procesów dostaw do klienta,
sporadyczne wizyty u klienta
Wymagania
biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, mile widziana angielskiego (co najmniej poziom podstawy),
umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów biznesowych,
bardzo dobra organizacja pracy,
samodzielność i inicjatywa w działaniu,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
prawo jazdy kat. B
Oferujemy
rozwojową oraz atrakcyjną pracę,
stałe zatrudnienie,
80% pracy w biurze w Tarnowie Podgórnym, 20% wyjazdy służbowe do klientów,
możliwość zdobycia niepowtarzalnych doświadczeń zawodowych,
miłą atmosferę miejsca pracy,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
ubezpieczenie i kartę Multisport
Prezentacja firmy
Ridex Sp. z o.o. Sp.k. istnieje od 1991 roku. Specjalizujemy się w ...
Ridex Sp. z o.o. Sp.k. istnieje od 1991 roku. Specjalizujemy się w kompleksowej dekoracji wnętrz tkaninami. Wieloletnim doświadczeniem zdobyliśmy ugruntowaną pozycję na rynku. Obecnie prężnie działamy w sektorze detalicznym oraz hurtowym.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
05/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Administracja biurowa, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?