Opis stanowiska pracy
Zadania:
- Telefoniczne oraz mailowe nawiązywanie kontaktów z dłużnikami
- Omawianie z dłużnikiem spraw dotyczących sald konta i kwoty zadłużenia
- Wyjaśnianie przyczyn opóźnienia w zakresie płatności
- Negocjowanie warunków spłaty zadłużenia oraz ustalenie harmonogramu spłaty zobowiązań
- Przygotowanie wezwań do zapłaty
- Monitorowanie spłaty należności
- Obsługa dłużników zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami
- Realizowanie planów windykacyjnych zgodnie z wyznaczonymi celami
- Obsługa systemu komputerowego
Wymagania
- Roczne doświadczenie w obszarze windykacyjnym (warunek konieczny)
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów windykacyjnych
- Mile widziane doświadczenie w sektorze finansowym, bankowym, sprzedażowym lub księgowości
- Silna osobowość, asertywność i cierpliwość
- Wysokie zdolności negocjacyjne i interpersonalne
- Umiejętność podejmowanie szybkich decyzji Sprawna obsługa komputera i umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w Internecie
- Dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym (godz.8 .00 – 19.00) oraz w jedną sobotę w miesiącu (godz. 8.00 – 16.00)
- Rzetelne, płatne szkolenie przygotowujące do pracy
- Wsparcie trenerów oraz mentorów w trakcie pierwszych rozmów windykacyjnych Motywujący system premiowy uzależniony od wyników windykacyjnych
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy a także szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
- Umowę o pracę na pełen etat podpisywaną pierwszego dnia szkoleniowego
- Bogaty pakiet socjalny (karta multisport, pakiet medyczny)
- Przyjemną atmosferę w zgranym i profesjonalnym zespole
Prezentacja firmy
Arvato Polska wchodzi w skład grupy Arvato AG, która jest częścią...
Arvato Polska wchodzi w skład grupy Arvato AG, która jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann AG.
Od roku 1994, jako pionier outsourcingu w Polsce, świadczymy wszechstronne usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, korespondencji masowej, wysyłki
i dystrybucji produktów, telefonicznej obsługi klientów, prowadzenia programów lojalnościowych, a także specjalistycznych usług finansowych (głównie faktoring, monitoring i windykacja, BPO finansowe). Naszymi zadowolonymi Klientami są liczne firmy polskie i międzynarodowe.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/01/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Zasadnicze zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Bankowość, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta, Praca Finanse