Opis stanowiska pracy
FORFAKTOR SP. Z O.O. będąca jednym z liderów branży obrotu wierzytelnościami w segmencie B2B, w związku z planami dalszego rozwoju w Sosnowcu, poszukuje Kandydatów zainteresowanych podjęciem długofalowej współpracy w ramach struktur Forfaktor Sp. z o.o. na stanowiska związane z faktoringiem, windykacją i wykupem wierzytelności. Miejsce pracy: Sosnowiec nr ref: W/04/SO
Osoby zatrudnione na ww stanowiskach w firmach konkurencyjnych, które zechcą umówić się na spotkanie proponujemy całkowitą dyskrecję .
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie Klientów
- przeprowadzanie diagnozy potrzeb Klientów
- utrzymanie dobrych relacji z Klientami
- prowadzenie negocjacji i zawieranie kontraktów handlowych
- kontrola i monitoring realizowanych projektów
- dbanie o dobry wizerunek Firmy
Oferujemy :
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia oraz kompetencji Kandydatów (podstawowe oraz wynikowe)
- system szkoleń produktowych oraz sprzedażowych na początek szkolenie wprowadzające
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- niezbędne narzędzia pracy
- pracę w młodym zespole, w dynamicznie rozwijającej się spółce o ustalonej wysokiej pozycji rynkowej
Wymagania
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego oraz popartego sukcesami co najmniej 1-rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług skierowanych do sektora klientów biznesowych
- znajomości technik sprzedażowych i negocjacyjnych
- zorientowania na sukces w sprzedaży, determinacji i skuteczności w osiąganiu wyznaczonych celów
- umiejętności planowania i organizacji pracy
- zdecydowania, samodzielności oraz dynamizmu w działaniu
- wysokiej motywacji, pracowitości i zaangażowania w wykonywaną pracę
- umiejętności obsługi komputera, w tym pakietu MS Office ewentualnie aplikacji CMR
- czynnego prawa jazdy kat. B
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość zagadnień związanych z przetwarzaniem informacji gospodarczych
- praktyczna wiedza z zakresu obrotu wierzytelnościami
- umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne poparte odpowiednimi szkoleniami
- wytrwałość, konsekwencja i systematyczność.
Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego.
Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: “Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych przez Forfaktor sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)”. Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.
Prezentacja firmy
Spółka Forfaktor powstała w 2007 roku. Świadczymy usługi dla szer...
Spółka Forfaktor powstała w 2007 roku. Świadczymy usługi dla szerokiej grupy odbiorców. Naszymi Klientami są zarówno klienci indywidualni, jak i duże ogólnopolskie korporacje. Główne usługi to faktoring i zakup wierzytelności.
Obecnie poszukujemy pięciu specjalistów ds. faktoringu i wierzytelności.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/11/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 5
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Bankowość, Praca Finanse