Opis stanowiska pracy

FORFAKTOR SP. Z O.O. będąca jednym z liderów branży obrotu wierzytelnościami w segmencie B2B, w związku z planami dalszego rozwoju w Sosnowcu, poszukuje Kandydatów zainteresowanych podjęciem długofalowej współpracy w ramach struktur Forfaktor Sp. z o.o. na stanowiska związane z faktoringiem, windykacją i wykupem wierzytelności. Miejsce pracy: Sosnowiec nr ref: W/04/SO

 

Osoby zatrudnione na ww stanowiskach w firmach konkurencyjnych, które zechcą umówić się na spotkanie proponujemy całkowitą dyskrecję .

 

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie Klientów
  • przeprowadzanie diagnozy potrzeb Klientów
  • utrzymanie dobrych relacji z Klientami
  • prowadzenie negocjacji i zawieranie kontraktów handlowych
  • kontrola i monitoring realizowanych projektów
  • dbanie o dobry wizerunek Firmy

Oferujemy :

  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia oraz kompetencji Kandydatów (podstawowe oraz wynikowe)
  • system szkoleń produktowych oraz sprzedażowych na początek szkolenie wprowadzające
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w młodym zespole, w dynamicznie rozwijającej się spółce o ustalonej wysokiej pozycji rynkowej

Wymagania

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego oraz popartego sukcesami co najmniej 1-rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług skierowanych do sektora klientów biznesowych
  • znajomości technik sprzedażowych i negocjacyjnych
  • zorientowania na sukces w sprzedaży, determinacji i skuteczności w osiąganiu wyznaczonych celów
  • umiejętności planowania i organizacji pracy
  • zdecydowania, samodzielności oraz dynamizmu w działaniu
  • wysokiej motywacji, pracowitości i zaangażowania w wykonywaną pracę
  • umiejętności obsługi komputera, w tym pakietu MS Office ewentualnie aplikacji CMR
  • czynnego prawa jazdy kat. B

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość zagadnień związanych z przetwarzaniem informacji gospodarczych
  • praktyczna wiedza z zakresu obrotu wierzytelnościami
  • umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne poparte odpowiednimi szkoleniami
  • wytrwałość, konsekwencja i systematyczność.

 

Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: “Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych przez Forfaktor sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)”. Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.

Prezentacja firmy

Spółka Forfaktor powstała w 2007 roku. Świadczymy usługi dla szer... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
5
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Bankowość, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi