Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Szukamy pracowników dla firmy zlokalizowanej w Krakowie, która zajmuje się tworzeniem oprogramowania klasy ERP.
Szukamy doświadczonej osoby w zakresie wsparcia klientów do rozwiązywania bieżących problemów związanych z użytkowaniem systemów (tzw. pierwsza i druga linia wsparcia klientów).
Praca polega na wsparciu klientów zdalnie. Sporadycznie wsparcie odbywa się w miejscu instalacji oprogramowania.
Systemy oparte są na serwerze bazy danych MSSQL. Konieczna jest biegła znajomość SQL-a, sprzętu komputerowego, instalacji oprogramowania.
Ważne:
Szukamy osoby, która posiada już duże doświadczenie w powyższym zakresie, zaangażuje się w pełni w pracę i bierze pod uwagę długofalową współpracę. Osoby, która w perspektywie kilku miesięcy będzie mogła samodzielnie kierować działem wsparcia i serwisu.
Prezentacja firmy
Firma z branży IT.
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
03/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Bazy danych, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Kontrola jakości
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?