#

Specjalista ds wdrożeń, serwisowania systemów IT

Klient infoPraca.pl

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Szukamy pracowników dla firmy zlokalizowanej w Krakowie, która zajmuje się tworzeniem oprogramowania klasy ERP.

Szukamy doświadczonej osoby w zakresie wsparcia klientów do rozwiązywania bieżących problemów związanych z użytkowaniem systemów (tzw. pierwsza i druga linia wsparcia klientów).

Praca polega na wsparciu klientów zdalnie. Sporadycznie wsparcie odbywa się w miejscu instalacji oprogramowania.

Systemy oparte są na serwerze bazy danych MSSQL. Konieczna jest biegła znajomość SQL-a, sprzętu komputerowego, instalacji oprogramowania.

Ważne:
Szukamy osoby, która posiada już duże doświadczenie w powyższym zakresie, zaangażuje się w pełni w pracę i bierze pod uwagę długofalową współpracę. Osoby, która w perspektywie kilku miesięcy będzie mogła samodzielnie kierować działem wsparcia i serwisu.

Prezentacja firmy

Firma z branży IT.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Bazy danych, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Kontrola jakości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi