Specjalista ds. Ubezpieczeń
Miejsce pracy: GliwiceZadania:
- tworzenie ofert ubezpieczeniowych, polis
- utrzymywanie kontaktu ze stałymi Klientami, pozyskiwanie nowych Klientów
- prezentacja oferty nowym Klientom
- zawieranie umów ubezpieczeniowych
- obsługa systemów CRM
- raportowanie wyników pracy
Wymagania:
- doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych lub finansowych
- doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych (także telefonicznie)
- umiejętność pracy w środowisku MS Office, w szczególności Excel
- znajomość branży ubezpieczeniowej
- uprawnienia agenta ubezpieczeniowego - mile widziane
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość odbywania szkoleń doskonalących umiejętności handlowe
- jasna ścieżka kariery w strukturze firmy
- wynagrodzenie zasadnicze, dodatkowe benefity (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)