#

Specjalista ds Obsługi Klienta

Netstel Software Sp. j.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

W chwili obecnej do siedziby naszej firmy w galerii handlowej Futura Park w Modlniczce poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta w biurze podróży

Do obowiązków Specjalisty ds.Obsługi Klienta będzie należało:

* Sprzedaż wycieczek różnych touroperatorów
* Działania zmierzające w kierunku realizacji celów sprzedażowych (działania marketingowe, promocyjne)
* Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna)
* Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie jak najlepszych relacji ze stałymi Klientami

Oferujemy:

* Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + prowizja od sprzedaży wygenerowanej ze sprzedaży wycieczek drogą internetową, telefoniczną oraz bezpośrednią)
* Możliwość rozwoju zawodowego przy ambitnym projekcie z branży turystycznej
* Pracę w miłej atmosferze w młodym i zgranym zespole

Wymagania

* Minimum 1 rok pracy w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej
* Znajomość oferty turystycznej
* Wysokie standardy obsługi Klienta oraz znajomość technik skutecznej sprzedaży
* Komunikatywność
* Mile widziane wykształcenie kierunkowe

Prezentacja firmy

Działalność firmy koncentruje się wokół tworzenia i rozwijania własnych ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/07/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi