Columbus Energy S.A.

Nowoczesna firma, będąca liderem w swojej branży, w związku z utworzeniem nowego projektu poszukuje wykwalifikowanych sprzedawców do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Telesprzedaży

Pracodawca: ukryty
Miejsce pracy: Kraków ( Niepołomice, Wieliczka, Skawina, Alwernia)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY – osoba wyróżniająca się na rynku pracy- samodzielny, bardzo doświadczony i z nastawieniem na sukces oraz stałe podnoszenie swoich kwalifikacji. W naszym rozumieniu specjalista to więcej niż „szeregowy” pracownik. To sprzedawca cechujący się doskonałym zmysłem sprzedażowym i negocjacyjnym, potrafiący przystosować się do szybkiego tempa i wysokich wymagań pracodawcy. Traktujący przeszkody na drodze do osiągnięcia sukcesu, jako doskonałą okazję do sprawdzenia swoich umiejętności.

 

Obowiązki:

  • Telefoniczna sprzedaż produktów i usług wraz z propozycją dofinansowania inwestycji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
  • Realizacja założonych celów
  • Kompleksowa obsługa klienta
  • Raportowanie do przełożonego

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej minimum 1 rok – WARUNEK KONIECZNY!
  • Udokumentowane sukcesy sprzedażowe
  • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane techniczne)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office

Oferujemy:

  • Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz wysokie prowizje
  • Stabilne zatrudnienie
  • Odpowiedzialne, ambitne i samodzielne stanowisko
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon

 

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz podjąć wyzwanie prosimy o przesyłanie aplikacji za pośrednictwem formularza. Prosimy zawrzeć w aplikacji poniższą klauzulę.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi