#

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Idea Bank S.A.

Warszawa, mazowieckie

Idea Bank S.A.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa
Naszym pracownikom oferujemy:
Idea Bank S.A.

Umowa o pracę
Idea Bank S.A.

Opieka medyczna
Idea Bank S.A.

Karta sportowa
Idea Bank S.A.

Szkolenia
wdrożeniowe
Idea Bank S.A.

Przejrzysta ścieżka awansu
Idea Bank S.A.

Konkursy
wewnętrzne
Idea Bank S.A.

Akademia
sprzedaży
Idea Bank S.A.

Kafeteria
MyBenefit
Idea Bank S.A.

Łatwa
adaptacja
Idea Bank S.A.

Atrakcyjny
system premiowy

Oferujemy:

  • Umowę o pracę z elastycznym grafikiem na pełen etat,
  • Szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pracy na tym stanowisku,
  • Możliwość doskonalenia umiejętności związanych z obsługą Klienta,
  • Jasną ścieżkę rozwoju Twojej kariery,
  • Dogodną lokalizację biura – Centrala Banku tuż przy Metrze Rondo Daszyńskiego,
  • Pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz codzienną dawkę kawy i herbaty – by miło zacząć dzień :)

 

Od Ciebie oczekujemy:

  • Uśmiechu w głosie oraz dobrej dykcji, którą można usłyszeć przez telefon,
  • Ciekawości, która będzie Cię motywować do realizacji nowych zadań,
  • Swobodnego poruszania się w środowisku bankowości elektronicznej,
  • Samodzielności w rozwiązywaniu pojawiających się problemów.

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Obsługę telefonicznych połączeń przychodzących od Klientów naszego Banku oraz dbanie o wysoką jakość ich obsługi,
  • Realizację zleconych dyspozycji i zmian w systemach bankowych,
  • Budowanie pozytywnych relacji z naszymi Klientami.
Nagrody i wyróżnienia Idea Bank
Idea Bank S.A.
Idea Bank S.A. Idea Bank S.A. Idea Bank S.A. Idea Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi