Opis stanowiska pracy
Jesteśmy jedną z czołowych firm zajmujących się zarządzaniem wierzytelnościami w Europie. Naszym celem jest zapewnienie klientom komfortu, zajmując się odzyskaniem ich należności w wyznaczonym czasie i tym samym dając możliwość skoncentrowania się na działalności biznesowej. Zatrudniamy ponad 4400 pracowników w 13 krajach. Wymagamy od siebie wysokich standardów świadczonych usług, dlatego stale rozwijamy umiejętności naszych pracowników i poprawiamy jakość obsługi. Wartościami naszej Grupy są: profesjonalizm, nastawienie na klienta, zorientowanie na wynik oraz dbałość. Jeśli chcesz dołączyć do naszego Zespołu aplikuj już dziś!
SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Opis stanowiska:
- telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego
- przypominanie o powstałych należnościach
- doradztwo finansowe
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego
- dobra znajomość pakietu MS Office
- dobra dykcja oraz wysoka kultura osobista
- mile widziane doświadczenia w branży finansowej bądź obsłudze klienta
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
- system premiowy
- możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej organizacji
- pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz rozwijających kompetencje
- prywatną opiekę medyczną
- dostęp do systemu myBenefit (dofinansowanie karty sportowej)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w CV w celu przeprowadzenia rekrutacji w Grupie Lindorff, w ramach której udostępniam moje CV
Prezentacja firmy
Jesteśmy jedną z czołowych firm zajmujących się zarządzaniem wier...
Jesteśmy jedną z czołowych firm zajmujących się zarządzaniem wierzytelnościami w Europie. Naszym celem jest zapewnienie klientom komfortu, zajmując się odzyskaniem ich należności w wyznaczonym czasie i tym samym dając możliwość skoncentrowania się na działalności biznesowej. Zatrudniamy ponad 3500 pracowników w 13 krajach. Wymagamy od siebie wysokich standardów świadczonych usług, dlatego stale rozwijamy umiejętności naszych pracowników i poprawiamy jakość obsługi. Wartościami naszej Grupy są: profesjonalizm, nastawienie na klienta, zorientowanie na wynik oraz dbałość.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Finanse, Praca Obsługa klienta, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja