#

Specjalista ds. telefonicznego wsparcia technicznego

Lobo Sp. z o.o. Sp. k.

Gdynia, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. telefonicznego wsparcia technicznego

Miejsce pracy: Gdynia

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii, a także rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych.

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

Zaangażowania w pomoc klientom firmy, otwartości i swobody w nawiązywaniu relacji oraz chęci do nauki i rozwoju.

 

Co możemy zaoferować?

Możliwość rozwoju w środowisku technicznym (konfiguracja programów w środowisku Windows oraz konfiguracja urządzeń podłączonych do Internetu, zagadnienia związane z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet). Pracę na cały etat w systemie zmianowym, a także możliwość awansu wewnątrz firmy.

Prezentacja firmy

Informacje o firmie<br/><br/><br/>Ludzie są najcenniejszym z kapi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi