Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0711


Obowiązki:

-koordynowanie i nadzór nad pracą konserwatorów i dozoorczyń
-opiniowanie i rozpatrywanie wniosków lokatorskich w sprawie remontów zajmowanych lokali mieszkalnych
-ustalanie potrzeb w zakresie remontów
-przygotowywanie umów na roboty budowlane
-uczestniczenie w odbiorach technicznych robót
-kontrola jakości wykonania prac zleconych, egzekwowanie usuwania usterek
-przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych oraz egzekwowanie usuwania usterek w ramach udzielonej gwarancji
-udział w komisjach przetargowych
-prowadzenie rejestru wykonanych robót oraz zawieranych umów
-prowadzenie książki obiektu budowlanego i innej dokumentacji technicznej budynku

wymagane conajmniej 5 letnie doświadczenie w budownictwie oraz znajomość obsługi pakietu MS Office i programów do kosztorysowania.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • budowlane
  • profesjonalna obsługa komputera

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe 4-letnie

Pozostałe wymagania:

  • wymagane conajmniej 5 letnie doświadczenie w budownictwie oraz znajomość obsługi pakietu MS Office i programów do kosztorysowania.


Miejsce pracy: Mikołaja Kopernika 11, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi