Nazywamy się Jobs+ i jesteśmy agencją HR. Naszym klientem jest firma z branży grzewczej, która zajmuje się produkcją i dystrybucją urządzeń do produkcji ciepłej wody użytkowej i ogrzewania (pompy ciepła, kotły, podgrzewacze, systemy solarne).
Jeśli posiadasz wiedzę nt. branży grzewczej (szczególnie kotłów większych mocy), a w dodatku bez problemu komunikujesz się w języku angielskim- szukamy właśnie Ciebie!
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
• doradztwo techniczne dla Klientów firmy z zakresu kondensacyjnych kotłów gazowych oraz pomp ciepła
• opracowywanie materiałów i prezentacji technicznych we współpracy z
centralą firmy w Niemczech
• kontakt z biurami projektowymi w zakresie kotłów komercyjnych
• opracowywanie ofert technicznych na pompy ciepła
• bieżące rozwiązywanie problemów technicznych/serwisowych poprzez kontakt z odpowiednimi działami w centrali firmy
Nasze oczekiwania:
• min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki związane z ogrzewnictwem/mechaniką/automatyką)
• wiedza techniczna związana z produktami grzewczymi średnich i dużych mocy oraz z rynkiem komercyjnym
• znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
• umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
• znajomość AutoCad oraz SAP będzie dodatkowym atutem
W zamian możemy zaoferować:
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę (bezpośrednio z Pracodawcą)
• 3 miesięczny okres próbny, a następnie umowę na czas nieokreślony
• pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00
• pakiet medyczny (Enel-Med Standard)
• szkolenia wewnętrzne i produktowe w fabrykach w Niemczech i Holandii
Brzmi ciekawie? Prześlij swoją aplikację, a my opowiemy Ci więcej o powyższej ofercie.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 22772.
Nazywamy się Jobs Plus HR, wspieramy pracodawców w pozyskiwaniu najlepsz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.