Zakres obowiązków:
• aktualizacja ofert szkoleń w bazie szkoleń dofinansowanych,
• wypełnianie niezbędnej dokumentacji projektowej,
• wprowadzanie zgłoszeń uczestnictwa do systemu wewnętrznego CRM,
• wsparcie w monitorowaniu możliwości uzyskania dofinansowania w ramach programów krajowych/unijnych,
• przygotowywanie ofert realizacji szkoleń,
• wsparcie administracyjno-biurowe.
wykształcenie wyższe magisterskie lub w trakcie studiów,
• obsługa aplikacji biurowych w ramach pakietu MSOffice (WORD, EXCEL, Outlook),
• skrupulatność, dbałość o szczegóły, umiejętność analizy informacji,
• dobra organizacja pracy własnej,
• samodzielność i konsekwencja w działaniu,
• zaangażowanie i motywacja do pracy,
• gotowości do rozwoju i zdobywania doświadczenia zawodowego.
Jesteś kreatywny i sumienny? Dołącz do nas. <br/>Zapraszamy do współpra... Rozwiń
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Progress Project sp. z o. o. z siedzibą w Podkowie Leśnej (KRS: 0000269436) w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.