CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 52 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com
Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions, z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. systemów PPOŻ
Od: CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.Miejsce pracy: Katowice, Sosnowiec, Chorzów
Opis stanowiska:
Przygotowanie, organizacja i zarządzanie zadaniami związanymi z modernizacją i remontami instalacji p.poż budynków i pomieszczeń Klienta z branży bankowej (oddziały banku, powierzchnie biurowe i handlowe, powierzchnie reklamowe, parkingi), w tym:
- Opracowanie planu konserwacji systemów p.poż. oraz pozostałych urządzeń i wyposażenia, zgodnie z przepisami prawa oraz dokumentacją techniczną
- Udział w wyborze firm w zakresie konserwacji i napraw systemów p.poż oraz pozostałych urządzeń i wyposażenia obiektów (poza IT)
- Planowanie rzeczowe budżetu inwestycyjno-modernizacyjnego oraz przeglądowego w zakresie instalacji, urządzeń będących na wyposażeniu obiektów (poza IT)
- Przygotowanie, organizacja i zarządzanie zadaniami związanymi z modernizacją i remontami instalacji p.poż.
- Organizowanie prac związanych z p.poż: konserwacja systemów p.poż, monitoring, wymiana podręcznego sprzętu gaśniczego
- Zlecanie wykonania oraz weryfikacja Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego
- Organizacja próbnych ewakuacji obiektów, koordynacja zadań z właścicielami/zarządcami obiektów w zakresie ewakuacji
- Koordynacja kontroli p.poż. wykonywanych przez administratorów lokalnych
- Przygotowanie materiałów i udział w kontrolach PSP
- Uzgadnianie dokumentacji ppoż. przy budowie nowych placówek oraz przy modernizacjach oddziałów
- Organizacja i uczestnictwo w odbiorach technicznych
- Przygotowywanie instrukcji i procedur z zakresu przeglądów instalacji, urządzeń i wyposażenia (poza IT)
Wymagania od kandydatów:
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne związane z systemami zabezpieczeń przeciw pożarowych budynków lub budowlane)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym
- Praktyczna wiedzy na temat p.poż.
- Posiadanie certyfikatu potwierdzającego ukończenia kursu Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność utrzymywania wysokiej efektywności działań pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
- Dodatkowymi atutami będą:
- Doświadczenie związane z organizacją modernizacji i remontów instalacji p.poż budynków bankowych
- Znajomość systemów do zarządzania nieruchomościami (np. SAP)
Oferujemy:
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Benefity w ramach funduszu socjalnego