Opis stanowiska pracy

Jeżeli masz przynajmniej minimalne doświadczenie w pracy z klientem B2B, umiesz prowadzić rozmowy handlowe i negocjacje oraz doskonale operujesz językiem korzyści – potrafimy to docenić.

Poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży, którego zadaniem będzie kontakt osobisty i telefoniczny z klientami, przygotowywanie i prezentacja ofert udziału w programach certyfikacji.

 

Zakres obowiązków:

  • realizacja planu sprzedaży
  • nawiązywanie i rozwijanie relacji
  • prowadzenie rozmów handlowych
  • przygotowywanie ofert, baz danych, raportów
  • prowadzenie postępowań reklamacyjnych

 

Kwalifikacje:

  • doświadczenie w obsłudze klienta firmowego – minimum rok
  • smykałka handlowa
  • ukierunkowanie na realizację celów
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
  • samodzielność i umiejętność organizacji czasu pracy
  • wysoka kultura osobista
  • zaangażowanie i entuzjazm
  • prawo jazdy kat. B raz doświadczenie w prowadzeniu samochodu

 

Oferujemy:

  • pracę z najlepszymi przedsiębiorstwami i rozpoznawalnymi markami
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • miłą atmosferę pracy w młodym zespole
  • pracę od poniedziałku do piątku (wszystkie weekendy i święta wolne)
  • narzędzia pracy: telefon komórkowy, komputer, samochód służbowy
  • atrakcyjny system płacowy (podstawowa oraz premia zależna od wyników pracy)
  • zatrudnienie na umowę zlecenie, umowę o dzieło lub umowę o pracę

Prezentacja firmy

Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej – instytucja realizująca od... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi