Opis stanowiska pracy
Nr ref: TRA/DH/G/06/2013
Zadania na stanowisku:
- realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie usług transportowych w dedykowanym regionie;
- rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi partnerami;
- organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy;
- monitorowanie rynku TSL oraz poczynań konkurencji;
- współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi nowopozyskanych klientów.
Wymagania stawiane kandydatom:
- doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług transportowych (warunek konieczny);
- bardzo dobra znajomość branży TSL oraz aktualnych trendów na rynku;
- orientacja na cel oraz determinacja w osiąganiu wysokich wyników sprzedażowych;
- wysoko rozwinięte umiejętności handlowe;
- czynne prawo jazdy kat. B (praca w terenie);
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
W zamian oferujemy:
- wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników;
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym;
- możliwość czynnego uczestnictwa w najważniejszym projekcie firmy w Polsce;
- bezpłatną opiekę medyczną, pakiet świadczeń socjalnych;
- narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.
Prezentacja firmy
Firma FM Logistic powstała w 1967 r., gdy dwaj bracia Claude i Ed...
Firma FM Logistic powstała w 1967 r., gdy dwaj bracia Claude i Edmond Faure wraz ze swoim przyjacielem, Jean-Marie Machet, założyli na wschodzie Francji firmę transportową „Faure & Machet”. W roku 1998 firma zmieniła nazwę na „ FM Logistic”.
FM Logistic w Polsce działa od 13 lat, zatrudnionych jest ponad 2.500 pracowników.
Firma oferuje pełny zakres usług logistycznych :
Magazynowanie / przeładunek / zarządzanie stokiem: powierzchnia ponad 300.000 m2 oraz miejsce na 500.000 palet.
Transport drogowy: międzynarodowy i krajowy, w systemie full truck (pełny załadunek), part-load (częściowy załadunek) lub drobnica, z zachowaniem temperatury otoczenia, w warunkach izotermicznych z kontrolą temperatury, flota licząca 1.200 pojazdów.
Co-packing : realizowanie pakietów promocyjnych z zastosowaniem różnych technologii przystosowanych do zróżnicowanego zakresu wymogów.
Co-manufacturing : dostosowywanie produkcji do indywidualnych potrzeb na życzenie klienta, pozwalających klientowi na obniżenie poziomu ryzyka i zapasów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/11/2013
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing