Opis stanowiska pracy

Nr ref: TRA/DH/G/06/2013

Zadania na stanowisku:

  • realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie usług transportowych w dedykowanym regionie;
  • rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi partnerami;
  • organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy;
  • monitorowanie rynku TSL oraz poczynań konkurencji;
  • współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi nowopozyskanych klientów.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług transportowych (warunek konieczny);
  • bardzo dobra znajomość branży TSL oraz aktualnych trendów na rynku;
  • orientacja na cel oraz determinacja w osiąganiu wysokich wyników sprzedażowych;
  • wysoko rozwinięte umiejętności handlowe;
  • czynne prawo jazdy kat. B (praca w terenie);
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.

W zamian oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników;
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym;
  • możliwość czynnego uczestnictwa w najważniejszym projekcie firmy w Polsce;
  • bezpłatną opiekę medyczną, pakiet świadczeń socjalnych;
  • narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon.

Prezentacja firmy

Firma FM Logistic powstała w 1967 r., gdy dwaj bracia Claude i Ed... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/11/2013
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi