Oferta dotyczy pracy w nowym showroomie (w budynku domEXPO) prezentującym sprzęt elektroniczny.
Zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży będą:
- opieka nad showroomem,
- obsługa klientów,
- przygotowywanie ofert,
- organizacja spotkań,
- działania marketingowe,
- pozyskiwanie nowych kontaktów.
Poszukujemy kandydatów spełniających poniższe wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy kategorii B,
- umiejętności sprzedażowo-marketingowe,
- doświadczenie: minimum rok pracy sprzedażowej, najlepiej w branży elektronicznej (w tym audio-video lub systemy bezpieczeństwa),
- wymagany język obcy: angielski na poziomie średnio-zaawansowanym,
- biegła znajomość programów z pakietu Microsoft Office (Word, PowerPoint).
Co oferujemy:
- udział w szkoleniach krajowych i zagranicznych,
- udział w krajowych i zagranicznych targach branżowych,
- możliwość rozwoju w innowacyjnej branży (inteligentne budownictwo),
- pracę w młodym, otwartym i rozwijającym się zespole,
Zapraszamy do kontaktu wszystkich zainteresowanych tym stanowiskiem pracy.
SmartSpace to dystrybutor luksusowych urządzeń do inteligentnego ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.